Mobilblogg

Sitter nu på min praktikplats, Bild Kär, och har just skrivit klar min presentation som ska ut på deras blogg imorgob så då får ni gå ut där och kolla in den. De ska även fota mig imorgon så de bilderna ska med i presentatioben. Så det är bara att ni går in oxh kollar imorgon! Länkar deras blogg imorgon. Måste verkligen ta tag och göra klart nya bloggen nu. Måste ta tag i det på allvar typ ikväll. Om det inte blir så att jag ska följa med på en gravidfotografering som kan bli ikväll, annars blir den imorgon. Men nu ska jag gå, på återseende!

Kommentarer
Postat av: ludwig

hoppas du har roligt gumman<3 blir kul att se presentationen :)

2011-04-26 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0