Change the voices in your head, Make them like you instead

God förmiddag! Har GKO och håller på att korrekturläsa texter. Slutar halv 12 istället för 4 idag och det tackar jag gud för.

Ikväll, kl 19.25 lyfter planet, drar jag till Stockholm på en en liten snabbvisit. Har som ett schema på onsdagen, kl 10 ska jag till det ställe där jag sökt APU-plats och prata med dem och förhoppnings får jag den platsen, jag berättar vilket ställe det är senare om jag får platsen! =) Ca kl 13 ska jag möta upp min mormor i Lidingöcentrum för en lunch och efter det vid 15-tiden kanske, tar jag ett tåg till Uppsala till min farmor där jag ska sova! På torsdag åker jag hem igen kl 17.55 och då kommer jag att ha en liten vän med mig hem... Ni som inte vet redan får veta när jag kommer hem hihi!

Nu bjuder jag på lite bilder som jag tog när vi var ute på skoterturen i söndags, enjoooy!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0