Gave you all I had and you tossed it in the trash

Hej!
Nu var det typ år sedan jag skrev sist, men har legat i magsjuka så skyller allt på det! Både jag och min kära pojke åkte på det så vi låg i våra sängar, smsade med varandra och tyckte sjukt synd om oss själva(åtminstone gjorde jag det i alla fall hehe). Kul är det inte att illamåendet aldrig går över riktigt, känner av det hela tiden.. Men är ju inte sjuk längre så kan inte ligga hemma och dega. Så igår var jag på skolan för första gången den här veckan. Och nu har jag fotolektion! Jag och sofie väntar på att få gå in i studion och göra en uppgift, efter det tar jag bussen in till stan och vidare mot Mamma Mia o.d för där har Luddepudde nämligen fått tag i en lägga!! Och på tisdag tror jag han flyttar in. Så det blir fetnice hihi. Men idag ska vi måla där. Ikväll hänger vi hemma hos honom och myser!
Uppdaterar kanske igen ikväll, puss.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0