It didnt slow me down.

Godmorgon sweeties!
Vaknade nyligen upp i min älsklings säng dock utan min finaste vid min sida. Han stack nämligen för ett tag sedan, ska fixa det sista på epan innan han säljer den. Måste erkänna att jag saknar skrället, vi har ju trots allt haft sjukt kul med den. Men hallooooo vi är snart 18 och då är det bil som gäller och jämfört med det så är ju epan ingentiiing!!!
Igår var vi på Lövångersrevyn, det var min födelsedagspresent från Ludwigs parents. Det var roligare än jag väntat mig faktiskt!
Idag har Ludwig innebandymatch som jag lovat att jag ska följa med och titta på. Hoppas att de vinner hiiihhiiii!!!
Efter det ska jag nog hemhemljuvahem för att tvinga min kära mamma att slinga mitt hår. Nu jävlar ska dom bruna slingorna som fortfarande är kvar bort! Efter det, om någon dag typ, ska jag slänga i ännu en blondering till, fjärde i ordningen (femte om man räknar slingorna)... För nu jävlar ska jag få till färgen. Kan ju inte se ut såhär i håret på min 18-årsferre på fredag! ÅH jag är taggad till 1000000
Kom ju hem från Stockholm/Uppsala i torsdagskväll, några klädesplagg rikare hehe... Hade ju även något mer med mig hem men jag avslöjar ännu ingenting, ni får se bild seeeen!
Tänkte att jag senare gör ett inlägg om vad jag gjorde osv i Stockholm och Uppsala och vad jag shoppade och så. Men det kommer inte idag för jag måste fota allt först!
Jag och finEmmeli på fredagsfikat hihi!

Kommentarer
Postat av: ludwig

fan va ont de gör klara ha fan nästan bara hata denna epa honn ha aldrig vela putta den ne den e utan soppa eller när lådan ha rasa eller grejer ;)

2011-02-05 @ 17:12:50
URL: http://ludwiglundberg.blogg.se/
Postat av: emmeli

HAHAHA fin emmeli var verkligen inte rätta namnet.. satan så skabbig! :D

2011-02-08 @ 15:04:28
URL: http://emmelifjellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0