♥Sims 3♥

Landade hos mormor kring 14-tiden och sedan dess har jag ätit middag och umgåtts med pappa, mormor och Alex. Nu sitter jag och slösurfar och laddar ner Sims 3 som den nörd jag är. Har alla (utom två som jag laddar ner nu) spel som släppts än så länge. I juni kommer nästa spel, Sims 3 Leva livet och jag längtar så jag dööööör hihi. Har även fått veta att i oktober (är ju dock om 100 år men ändå...) kommer Sims 3 Unlished, vet ännu inte vad det heter på svenska, och tror fanken ingen är lika taggad som jag. Wiiihooo har längtat efter djur i Sims 3 ända sedan det kom! Synd bara att det är en evighet kvar. Men, den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!
Detta blev ett väldigt "Simsigt" inlägg. Så kan lika gärna avsluta med en Simsbild hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0