We just wanna make the world dance

Inleder detta inlägg med att hälsa er alla glad påsk! Hittills har jag spenderat min påskafton i sängen, vid spegeln och uppe på Gränby(köpcentrum i Uppsala) hihi. Jag och pappa bilade ju till Uppsala igår så just nu befinner jag mig i Uppsala hos lilla farmor. Vi ska snart äta påskmat, mmmm...

Strosade omkring uppe på Gränby i kanske 2 timmar. Med mig hem fick jag ett mobilt bredband, så nu mina vänner kan jag uppdatera er närsomhelst och varsomhelst. Bra va!? Så nu är inte heller bloggflytten allt för långt borta, HÅLL UTKIK! Behöver bara fixa klart min header någon gång men nu ska jag baske mig skynda på!
På måndag kommer pappa skjutsa mig till mormor på Lidingö där jag, bland annat, kommer att bo under mn praktikperiod. Varannan vecka bor jag hos moster och varannan hos mormor!
På tisdag drar praktiken igång och ser verkligen fram emot det. De skulle bjuda på en brunch första dagen så det ska bli så trevligt så!
Jag hade inte ett öga torrt igår när jag skulle säga hejdå till min mamma och Ludwig. Ååh det kändes så jobbigt... Men jag tror dessa veckor kommer gå fort så det ska inte bli några problem(lätt att säga nu, hehe).
Förövrigt är det göörvarmt här och jag njuter jag! Dock går inte jag och pollen hand i hand så jag vet inte hur många gånger jag nyst idag. BLÄÄÄÄ. Tur att det finns allergimedicin.
Nu ska jag kila iväg och äta påskmat! Ha det bra så hörs vi senare, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0